Kjære kunde,
Det er veldig viktig for oss at helsen og velbefinnendet til våre kunder og ansatte blir ivaretatt, og vi tar Cornavirus-situasjonen veldig alvorlig. Nå som situasjonen utvikler seg, ønsker vi å holde dere orientert om tiltakene som er gjort hos Eden, deres vann-og kaffeleverandør. Vi følger våre lokale myndigheters instruksjoner for å beskytte våre kunder og ansatte.
Vårt team er utstyrt med hansker og hånddesinfeksjon og har blitt instruert om å arbeide i henhold til de høye sikkerhetsstandarder som kreves av situasjonen. Dette i samsvar med den strenge hygienepraksisen som gjelder for å forhindre potensiell risiko. Akkurat som i normale tilfeller, bør alle våre ansatte som viser influensasymptomer være hjemme for å unngå kontakt med kolleger eller kunder.
Vi er fast bestemt på å gjøre vårt ytterste for å gi kundene våre best mulig service, selv under disse omstendighetene. Selv om vi gjør vi alt vi kan for å gi best mulig service, så kan også vi møte på noen vanskeligheter som kan forårsake forsinkelser eller endringer i vår tjeneste. Vi beklager dette på forhånd og ber om deres forståelse. Med de spesielle omstendighetene vi er under nå, så oppfordrer vi våre kunder til å bygge opp et «ekstra lager» med 18,9 liters vann og halvlitersflasker for å forhindre mangel på produkter i kontorer og lokaler.
Vi ønsker også å benytte anledningen til å minne dere på de riktige og sikre måtene å bruke utstyret vårt på:
• Når dere bytter en vannflaske på kjøleren, må dere passe på at hendene deres er rene.
• Unngå å berøre vannkjølerens utløp når du fyller en kopp eller flaske
• Hold kranene rene ved å bruke våtservietter
• Vi kan tilby ekstra rengjøring ved hvert besøk, ta kontakt med Edens representant
Vi kan forsikre dere om at vi tar alle nødvendige forebyggende tiltak for å unngå risikoen for forurensing. Vi vil fortsette å oppdatere dere om utviklingen av situasjonen.
Ta kontakt med Eden hvis du har spørsmål eller trenger ytterligere informasjon.
Med vennlig hilsen,
Eden Springs Norge