VÅRT FORMÅL  

VÅRT FORMÅL GIR INSPIRASJON TIL SUNNERE
LIV MED VANN AV BEDRE KVALITET

VÅR VISJON

Å BLI DEN LEDENDE MERKEVAREN

INNEFOR KATEGORIEN RENT VANN MED

EN UNIK PORTEFØLJE AV BÆREKRAFTIGE
DRIKKEVANNSLØSNINGER.

  • DIVERSIFISIERING
  • TILFREDSSTILLE
  • BYGGE OPP
  • DRIVE FREM
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

DIVERSIFISIERING

Diversifsiere vårt produkttilbud gjennom innovasjon, partnerskap och oppkjøp

TILFREDSSTILLE

Tilfredsstille nye behov blant kundene

BYGGE OPP

Bygge opp tillit og konsekvens i alt vi gjør ved å utnytte ONE PRIMO WAY - metodikken

DRIVE FREM

Drive frem bærekraftig innovasjon ved å utnytte expertisen til våre medarbeidere og partnere

VÅR STRATEGI

Vår globale virksomhet består av et sett med felles strategiske søyler. Dette for å kunne skape et differensiert tilbud for våre kunder og en målrettet og verdidrevet kultur for våre ansatte. Vi er overbevist om at vi ved hjelp av våre strategier kan skape en bedre kundeopplevelse mens vi kan bruke størrelsen til å forbedre effektiviteten. Overgangen vår til å bli et rent vannfirma var det første skrittet i vår reise mot å skape enda større verdi, og vi tror at vår forretningsstrategi, sammen med vår hensikt og visjon, vil muliggjøre langsiktig og målbar suksess.

  • VANN PÅ DIN MÅTE
  • KATEGORILEDENDE INNOVASJON
  • LIVSTIDSKUNDE-LØFTE
  • FREMRAGENDE DRIFT
  • ESG-LEDERSKAP
  • MEDARBEIDEROPPLEVELSE
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

VANN PÅ DIN MÅTE

VANNLØSNINGER, AKKURAT SLIK KUNDENE VIL HA

Vi tilbyr et variert sett med forskjellige vannløsninger og produkter for både private og bedriftskunder. Vårt sortiment gir våre kunder tilgang til trendy drikkevann av høy kvalitet når som helst, hvor som helst og hvor som helst. Målet vårt er å etablere Primo som det ledende merket innen vannløsninger på de stedene vi konkurrerer. Dette gjøres ved å øke kundeinntrengningen samtidig som vi diversifiserer vår kundebase. Vår økonomiske modell styrkes av forretningsmodellens tilbakevendende inntekt. Tilbudet vårt styrkes ytterligere gjennom digitale kanaler som gjør det mulig for våre kunder å administrere leveranser og bestillinger på våre netthandelsider.

WATER YOUR WAY

KATEGORILEDENDE INNOVASJON

UTVIKLE LEDENDE LØSNINGER FOR ØKT VANNKONSUM

Vi fokuserer på ny produktinnovasjon for å øke kundenes vannforbruk. Vi har utvidet vårt utvalg av kjølere i forskjellige prisklasser, med en rekke alternativer som inkluderer varmt og kaldt vann og teknologi for brygging av kaffe, te og andre drikkevarer. Vi har også forbedret vårt utvalg av kjølere i trendy farger og stiler som passer for bolig- og kommersielle miljøer. Ny innovasjon i produktene våre gjør oss også i stand til å forbedre vår effektivitet og redusere servicekostnadene.

CATEGORY LEADING

LIVSTIDSKUNDE-LØFTE

VI SETTER KUNDEN I SENTRUM I ALT VI GJØR

Vi setter kunden i sentrum for alt vi gjør. Målet vårt er å øke verdien for kunden samtidig som vi reduserer antallet tapte kunder hvert år. Vi prøver å forstå kundenes behov og lytte til deres tilbakemeldinger. Ved å tilby pålitelige produkter og utstyr av høy kvalitet til våre kunder og ved å dekke deres behov, tror vi at vi kan øke verdien av kundeforholdet. Vi fortsetter å utvide interaktive digitale kontaktkanaler for å forbedre kundeopplevelsen.

CUSTOMER FOR LIFE

FREMRAGENDE DRIFT

ØKT EFFEKTIVITET

Vi setter kunden i sentrum for alt vi gjør. Målet vårt er å øke verdien for kunden samtidig som vi reduserer antallet tapte kunder hvert år. Vi prøver å forstå kundenes behov og lytte til deres tilbakemeldinger. Ved å tilby pålitelige produkter og utstyr av høy kvalitet til våre kunder og ved å dekke deres behov, tror vi at vi kan øke verdien av kundeforholdet. Vi fortsetter å utvide interaktive digitale kontaktkanaler for å forbedre kundeopplevelsen

OPERATIONAL EXCELLENCE

ESG-LEDERSKAP

SKAPE EN POSITIV INNVERKNING PÅ MILJØET VÅRT, VÅRE MEDARBEIDERE OG SAMFUNNENE VÅRE

Vi streber etter å ha en positiv innvirkning på miljøet, våre ansatte og samfunnet som helhet. Vi opprettholder bærekraftige vannressurser og streber etter å redusere vårt karbonavtrykk og energibruk. Vi streber også etter å øke bruken av resirkulert emballasje. Vi fremmer helse og sikkerhet for ansatte og sikrer at alle i selskapsledelsen har relevant opplæring i mangfold og inkludering. I tillegg fokuserer vi etter å sikre at alle våre leverandører overholder alle lover og forskrifter. Våre etiske og oppførselskoder inkluderer alle regler og forskrifter vi overholder.

ESG

MEDARBEIDEROPPLEVELSE

MÅLRETTET BEDRIFTSKULTUR FOR Å FORBEDRE MEDARBEIDEROPPLEVELSEN

Vi har utviklet en målrettet bedriftskultur som forbedrer hele medarbeideropplevelsen. Målet vårt er å tiltrekke og beholde svært engasjerte og motiverte ansatte som lever opp til vårt formål og våre verdier i de daglige møtene med våre kunder, men også i samfunnet. Vi har fokus på å implementere en effektiv talentstrategi som fokuserer på hele ansattesyklusen - fra onboarding til exit.

VÅRE VERDIER

Våre Primo-verdier gjenspeiler ambisjonene våre for fremtiden. Verdiene våre styrer oss i hverdagen og i møtet med våre kunder, kolleger og andre mennesker i samfunnet vårt.

  • Sunt liv - Vi tror på å skape et sunnere liv, et sunnere samfunn og en sunnere planet.
  • Med en standard for fremragende kvalitet - Vi leverer konsekvent fremragende resultater og belønner medarbeidere for god innsats.
  • Respekt for alle - Vi respekterer og anerkjenner forskjellene våre, og fremmer inkludering. Vi er forpliktet til å gjenspeile samfunnene vi opererer i.
  • Forpliktelse til å gjøre det rette – ALLTID - Vi verdsetter måten vi jobber på like mye som det vi oppnår. Vi retter oss etter de høyeste standardene – og når vi gjør feil, erkjenner vi dem, utbedrer dem, lærer av dem og vokser.

VÅR ATFERD

Vår atferd fremmer en kultur som er sentrert rundt kundene våre, og som reflekterer verdiene våre i måtene som vi leder, samarbeider, og tar beslutninger på.

  • INKLUDERENDE
  • INNOVATIV
  • STØTTENDE
  • NYSGJERRIG
  • LAGINNSATS
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

INKLUDERENDE

  • Ønske velkommen og ta i bruk forskjellige perspektiver for å ta bedre beslutninger
  • Erkjenne at vi alle har fordommer og jobbe for å vokse ut av dem
  • Gripe inn hvis andre blir marginalisert

INNOVATIV

  • Utfordre gjeldende antagelser og foreslå nye ideer
  • Tenke strategisk, bruke data for å informere beslutninger
  • Ta smarte risikoer, mislykkes raskt og lære
  • Handle hurtig og målrettet, og fokusere på resultatene

STØTTENDE

  • Erkjenn din rolle – ta ansvar og ta de tøffe beslutningene når det er nødvendig
  • Si hva du synes, selv om det er ubehagelig
  • Vær oppriktig og åpen i alle beslutninger

NYSGJERRIG

  • Spør alltid hvorfor? og hvorfor ikke?
  • Søk etter verdifull ny informasjon og utfordre selvpålagte grenser
  • Problemløsning – identifiser grunnleggende årsaker, ikke symptomer
  • Søk å forstå kundenes behov og fremtidens muligheter rundt om i verden

LAGINNSATS

  • Stol på teamet ditt
  • Samarbeid – to hjerner er nesten alltid bedre enn én
  • Lytt og prøv å forstå før du reagerer
  • Gi ærlig, nyttig og rettidig tilbakemelding til kollegaer